Як популяризувати власний сайт

Стратегія розкручування інтернет ресурсу залежить від цілей (продаж товарів чи послуг, залучення аудиторії, для піару чи іміджу) та фінансових можливостей власника сайту.

Просуванням сайту можна займатися самостійно або із залученням фахівців:

·        SEO фахівець покращує сайт і робить його більш підходящим для просування у пошукових системах.

·        Інтернет маркетолог проводить роботу з дослідження ринку та знаходить шляхи залучення та утримання клієнтів.

·        SMM менеджер просуває компанію, бренд чи продукт у соціальних мережах.

Гарантією ефективного маркетингу є комплексний підхід та використання кількох способів розкручування сайту, актуальних для конкретного бізнесу.

Джерело: https://ratingsinfo.com/qa/how-make-sites-popular/

Основні інструменти для просування сайту

Кожен інструмент потрібно застосовувати залежно від конкретної ситуації та величини бюджету, який має у своєму розпорядженні підприємство, при цьому не можна сказати, що один із них ефективніший за інший, — вони виконують різні функції. Більше того, у межах однієї кампанії можливе поєднання названих методів або використання гібридних (наприклад, медійно-контекстного). Зрозуміло, все різноманіття інструментів інтернет-реклами зовсім не обмежується наведеними вище варіантами.

Контекстна реклама може бути виконана як текстове оголошення, рекламний банер або відеоролик, що розміщуються на сайті, зміст якого (контекст) відповідає тематиці реклами. Цей вид реклами розраховано на відвідувачів, сфера інтересів яких потенційно збігається з темою продукту або послуги, які рекламуються, що збільшує ймовірність їх відгуку на рекламу. При створенні контекстної реклами зазвичай використовують принцип ключових слів, на які орієнтуються й пошукові системи. Отже, контекстна реклама «маячить» перед очима потенційного споживача, який використовує Інтернет, щоб знайти ту чи іншу інформацію.

Більшість популярних пошукових систем використовують контекстну рекламу для отримання прибутку. Спеціально організовані системи контекстної реклами дозволяють здійснювати розміщення реклами як на сторінках зі списком результатів пошуку за певними ключовими словами, так і на тих сайтах, де є блоки контекстної реклами на сторінках (даючи можливість трохи заробити і власникам таких сайтів).

Використання SEO передбачає переважно роботу над самим сайтом, оптимізацію його текстів, структури, деяких інших специфічних параметрів під алгоритми роботи пошукових систем. Якісь із рекомендацій є усталеними, інші змінюються відповідно до алгоритмів пошукових систем, які постійно змінюються.

Реклама в соціальних мережах продиктована цілком зрозумілим бажанням привернути увагу сотень тисяч і навіть мільйонів користувачів, які спілкуються в мережі, до своєї продукції (свого сайту). Грамотне використання соціальних мереж дозволяє підвищити впізнаваність бренда, залучити цільовий трафік на сайт компанії, сформувати позитивний і сучасний імідж компанії. Використання SMM дає можливість зворотного зв’язку з цільовою аудиторією, що, у свою чергу, сприяє отриманню швидкого відгуку на виконані дії з метою їх коригування.

Джерело: https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/golden/g-03/article-36108.html

Внутрішні методи популяризації

Варто створити новий контент

Найкращим способом для збільшення відвідуваності веб-сайту є

створення додаткових сторінок до вже існуючого контенту. Варто уважно подивитися, які сторінки ще можна додати або як розширити категорії. Якщо створюється блог, то слід визначитися з тематикою, після чого поступово додавати цікаву інформацію, картинки, відео, фотографії. При відкритті свого інтернет-магазину варто приділити увагу зручному каталогу, докладного опису продукції з демонстрацією зображення. Пам’ятайте, що наповнювати свій інтернет-ресурс слід з урахуванням таких вимог до вмісту: привернути увагу; зацікавити клієнта або відвідувача; змусити затриматися на вашому ресурсі; схилити до покупки або коментарю. А найголовнішим критерієм є якість оформлення, наповнення, опису і грамотний розподіл.

Приділіть увагу семантиці

Попередньо підбирається ефектна тема і ключові слова, які повинні бути з розумом вжиті і введені на вашу сторінку або сайт. Для цього найчастіше користуються планувальником Google, а для створення семантичного ядра і його кластеризації варто скористатися: serpstat.com; kparser.com Від семантичного ядра залежить успіх в збільшенні відвідуваності сайту. Крім цього, варто скласти список запитів, які може ввести відвідувач. Як правильно підібрати ключові слова для сторінки сайту читайте тут.

Продумайте наповнення

Якісно опрацюйте первинні і вторинні ключові фрази, складіть свій заголовок. Слідкуйте за пропозиціями і абзацами. Текст повинен бути структурованим, різноманітним, легкочитаємим і цікавим, мати відповідні ілюстрації та картинки. Інформація, яка викладається суцільним потоком, негативно сприймається.

Розбавляйте текст запитами

Коли сайт заповнюється текстом, використовується LSI запити, що дозволяє дотримуватися певних позицій в пошуку, поліпшивши його, зробивши більш ефективним. А це дозволить, в свою чергу, підняти відвідуваність сайту з використанням другорядних запитів. Що ж це за слова такі? Все дуже просто – це семантично пов’язані слова, фрази. Вони можуть містити в своєму складі синонімічні словоформи, але не обмежуються ними.

Приділіть увагу атрибуту Alt в зображеннях

Це враховується при заповненні сторінки, дуже важливо, щоб хоча б одне зображення, в своїй назві, мало основне ключове слово або словосполучення. По-перше, це плюс до релевантності, по-друге, це може збільшити відвідуваність сайту з пошуку по картинках.

Джерело: https://marketer.ua/ua/125-ways-to-increase-site-traffic/

Важливість дизайну у популярності сайту

1.     Робіть сайт простим для очей. Навіть якщо ваш сайт має багато тексту, він має бути візуально привабливим, щоб люди не робили поспішних суджень щодо якості. Якщо у вас немає достатньо дизайнерських навичок, покажіть сайт ще один раз другу з художніми здібностями, запитайте старшого родича, чи знаходять вони сайт легким для навігації, або розгляньте питання про найм дизайнера для роботи над загальною структурою.

2.     Нехай він буде простим. Спростіть кожну сторінку так, щоб люди не втратили орієнтацію чи розчарувалися. Уникайте використання складних шрифтів, множини кольорів або непотрібних малюнків, які уповільнюють час завантаження сторінки (або змушують людей думати, що вони переглядають суперпрезентацію PowerPoint).

3.     Дотримуйтесь спільної теми. Використовуйте той же банер у верхній частині (і нижній, якщо доступна) кожної сторінки, щоб люди могли легко переміщуватися сайтом. Прив'яжіть усі ваші сторінки разом до кольорової гами так, щоб люди не думали, що вони з кожним клацанням миші загадково переміщаються кудись в інше місце. Будьте послідовні при використанні шрифту (не більше трьох шрифтів), роблячи розділ всіх заголовків однакового розміру, всі заголовки підрозділів іншого розміру і т.д.

4.     Користуйтеся пробілом. Якщо ви боїтеся, що пропуск прожене відвідувачів, просто подивіться на будь-яку сторінку Google. Пробіл допомагає сторінці виглядати чистою та лаконічною, не кажучи вже про те, що він робить навігацію набагато простішою.

5.     Використовуйте короткі абзаци. Ніхто не хоче розбиратися з перешкодою у вигляді купки суцільного тексту.

Джерело: https://www.liveinternet.ru/users/aleksblog/post487860286/

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що таке хостинг і як правильно обрати

Що таке вірус на сайті і наскільки він страшний