Як створити і відкрити Інтернет магазин

Левова частка покупців вже усвідомила всі переваги купівлі онлайн. Нікому не хочеться витрачати час на поїздки, довгі черги і купувати товари, які в Інтернеті коштують набагато дешевше.

Конкуренти з власним сайтом швидко привертають більшу частину трафіку не тільки в регіоні, а й по всій країні. Відмінний спосіб залишатися на плаву - замовити розробку власного Інтернет магазину під ключ.

Джерело : https://golos.ua/amp/news/kak-tradytsyonnomu-byznesu-perejty-v-onlajn%C2%A0

Переваги Інтернет магазину

Для початку поговоримо про переваги даного виду торгівлі:

Перевага перша: це перспективно. Зараз аудиторія українського Інтернету зростає величезними темпами. Саме тому Інтернет магазин необхідно відкривати сьогодні, щоб стати першим на цьому зростаючому ринку.

Перевага друга: розмір вашого міста не має значення. Зовсім неважливо де ви живете. Інтернет магазин можна відкрити і у місті – мільйоннику, і у невеликому селі.

Перевага третя: це дешево. Знайти відповідне рішення для створення інтернет магазину зараз досить просто. На цьому ринку існують безліч систем управління сайтом (CMS), як платних так і цілком безкоштовних, що будуть зрозумілі навіть новачкові. Необхідно лише грамотно вибрати підрядника, CMS, і не переплатити за непотрібний вам функціонал.

Інші переваги:

·                    На сторінках Інтернет магазину є можливість розмістити необмежений асортимент товарів;

·                    Аудиторія майбутніх покупців дуже широка і необмежена;

·                    Є можливість працювати 7 днів на тиждень, 24 години на добу;

·                    В Інтернет магазині можна продавати все теж, що і в реальній торговій точці, але клопоту, при цьому, набагато менше, а сам процес навіть цікавіший;

·                    Початковий капітал менший, ніж при відкритті звичайного магазину;

·                    Зарплата працівникам не становить величезних сум, оскільки персонал складається максимум з 3-х чоловік.

Всі ці переваги не тільки дадуть можливість отримувати дохід, а й зробити продажі ефективними.

Розробка і відкриття Інтернет магазину

Далеко не всім власникам торгових онлайн-майданчиків вдається досягти поставлених цілей і зайняти гідну нішу на просторах мережі. Щоб успішно розвиватися, важливо не просто створити Інтернет магазин, а зробити його популярним серед відвідувачів.

З чого починати

·                    Вибір ідеї та ніші. Успішність розпочатої справи цілком і повністю залежить від того, чим ви плануєте торгувати. Тому, вам потрібна ідея. Якщо у вас вже немає готового бізнесу, який просто потрібно перевести на рейки Інтернету, то перше – ІДЕЯ. Ваша ідея повинна бути – унікальна! Варто вибирати той вид товару, у якого менше конкуренції, або більше переваг перед конкурентами. Підштовхнути до прийняття правильного рішення може досвід друзів і близьких, зарубіжні торгові майданчики (на них ви можете знайти унікальні дивовижні товари, які будуть новинкою для наших співвітчизників), тощо. У цьому питанні підприємець повинен визначитися самостійно. Найкраще вибирати категорію, в якій він розбирається. Після цього варто оцінити попит на обраний вами товар.

·                    Оформлення документів. Найчастіше початківці підприємці не поспішають офіційно оформляти свій бізнес, оскільки вважають, що краще спочатку спробувати, а потім можна і оформити всі документи. Це може бути помилкою, так як неофіційна робота може спричинити низку серйозних і незручних наслідків. Так, наприклад, оптові партнери будуть насторожено ставитися до розрахунків з фізичною особою, не всі кур’єрські служби готові укладати договори з незаконно діючими суб’єктами господарювання, те ж саме стосується і більшості постачальників. Окрім організаційних незручностей можуть виникнути і серйозні проблеми з державними органами, наприклад, з фіскальною службою. Для того щоб зробити вашу роботу офіційною, необхідно як мінімум зареєструватися як фізична особа-підприємець. Реєстрація займе не більше 1 дня, причому для цього вже не обов’язково йти в податкову. При виборі системи оподаткування краще відразу вибрати спрощений варіант.

·                    Пошук постачальників. До цього пункту краще підійти відразу ж після, того як ви визначилися з товаром. Спектр пошуку краще розширити і аналізувати не тільки вітчизняних партнерів, а й зарубіжних. Приділіть увагу і китайським виробникам. В ідеалі краще замовити пробну одиницю товару, для того щоб упевнитися в якості, у швидкості доставки, в якості комунікацій, тощо. Не зупиняйтеся тільки на одному постачальнику. Пам’ятайте, що вартість аналогічного товару може бути різна, при відносно однаковій якості, тому, чим більш вигідних партнерів ви знайдете, тим вищим буде ваш дохід.

·                    Організація доставки. Це питання теж потрібно обдумати ще до початку продажів. Використовувати можна кур’єрські служби, транспортні компанії, відправляти товар Укрпоштою або пропонувати клієнтам самовивіз з офісу, використовувати кур’єрську службу, шоуруми, тощо. Все залежить від товару та кінцевого споживача. Якщо ви плануєте торгувати за межами одного міста, регіону або навіть країни, то краще використовувати декілька варіантів. Тоді клієнтам можна буде запропонувати або безкоштовну доставку, або платну, але швидку.

Джерело : https://homebiznes.in.ua/yak-vidkryty-internet-mahazyn-ta-zaroblyaty-na-nom

Місце для розміщення сайту

Для розміщення сайту в Інтернеті потрібен хостинг. Хостинг ― це послуга з розміщення сайту на сервері. Вартість цієї послуги залежить від якості серверу і типу хостингу.

 Тип хостингу залежить від потреб сайту. Невеликий Інтернет магазин можна розмістити на віртуальному хостингу. Коли на сайті стане більше товарів і відвідувачів, можна буде змінити тип хостингу на VPS або виділений сервер.

Крім типу хостингу, потрібно визначитися з хостинг-провайдером. Важливі аспекти вибору:

·                     різноманітність тарифів і типів хостингу;

·                     хороші технічні характеристики;

·                     датацентри в різних країнах;

·                     наявність служби підтримки;

·                     тестовий період і можливість повернути гроші.

Ваш сайт повинен постійно працювати, і його робота безпосередньо залежить від вибору хостингу. Якщо ви запустили потужну рекламну кампанію, клієнти масово почнуть замовляти товар. При цьому збільшуватиметься навантаження на сайт і хостинг може не витримати. Тому під час вибору хостинг-провайдера не варто вірити пропозиціям на кшталт «як створити Інтернет магазин безкоштовно». Безкоштовний хостинг точно не витримає навантаження на Інтернет магазин.

Розробка і створення Інтернет магазину

Невеликий простий Інтернет магазин можна зробити самостійно, без знання мов програмування. Готовим рішенням у цьому разі стане конструктор сайтів або CMS.

Подумайте, на чому створити Інтернет магазин. Якщо ви вибираєте CMS, то найпопулярніші платформи для онлайн-продажів ― це PrestaShop, OpenCart, WordPress, Magento, Joomla, ZenCart і OsCommerce.

Якщо ви хочете створити унікальний і складний функціонал на сайті, то вам знадобиться фахівець з розробки сайтів. Створити Інтернет магазин з нуля коштує дорожче і робиться довше, проте буде відповідати всім вашим вимогам.

Алгоритм вибору розробника сайтів такий:

·                     перевірити портфоліо розробника;

·                     проаналізувати відгуки про розробника;

·                     вибрати CMS для розробки;

·                     оцінити вартість розробки і термін виконання;

·                     перевірити наявність додаткових послуг: технічна підтримка, SEO-оптимізація.

Також обговоріть на початковому етапі відображення контенту, способи оплати та доставку вашого товару.

У кожного товару на сайті повинно бути зображення, опис, характеристики та вартість. Заздалегідь продумайте системи пошуку і фільтрації товарів, навіть якщо їх небагато.

Способи оплати мають бути різними: як мінімум, повинні бути готівкові і безготівкові варіанти. Зручно підключити до сайту агрегатори платежів. Вони дозволяють оплачувати товари декількома способами: через пластикові карти, термінали оплат, WebMoney, SMS-платежі, PayPal.

Запуск Інтернет магазину можна запланувати після створення мінімального функціоналу на сайті, щоб почати заробляти і покривати витрати.

Але не зволікайте. Після запуску Інтернет магазину на вас чекають додаткові випробування і витрати:

·                     регулярне наповнення сайту товарами і сторінками;

·                     просування сайту;

·                     постійне поліпшення сайту;

·                     розширення функціоналу сайту в міру зростання.

Джерело : https://business.diia.gov.ua/cases/biznes-pocatkivec/ak-stvoriti-i-vidkriti-svij-internet-magazin-kejs-vid-anastasii-romanskoi

Замовлення «під ключ»

Розробка Інтернет магазину під ключ має нюанси, продиктовані специфікою веб-ресурсу. Такий сайт повинен спонукати клієнта не просто ознайомитися з інформацією, але і купити товар тут і зараз. В ідеалі - стати постійним клієнтом.

Серед важливих особливостей розробки Інтернет магазинів під ключ виділимо:

·                    функціонал кошика, особистого кабінету;

·                    підключення платіжних систем;

·                    інтеграція зі службами доставки;

·                    розширена аналітика для eCommerce;

·                    організація і оптимізація фільтрації і сортування товарів;

·                    підключення до CRM;

·                    створення товарних фідів для маркетплейсів. 

А в залежності від ніші, в якій створюється Інтернет магазин, цей перелік розширюється.

І перед початком розробки потрібно обов'язково передбачити всі ці тонкощі. Так весь необхідний функціонал буде доступний з моменту запуску без додаткових допрацювань.

Джерело : https://redchameleon.com.ua/articles/chto-takoe-sayt-pod-klyuch/



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що таке хостинг і як правильно обрати

Як популяризувати власний сайт

Що таке вірус на сайті і наскільки він страшний