Підтримка та просування Інтернет магазину: все що варто знати

Бізнес починається з малого — створення сайту. Однак, щоб проект окупився і став джерелом стабільного прибутку, треба регулярно займатись його розвитком, в тому числі оновлювати програмне забезпечення та модулі, а також копіювати бази даних і внутрішні файли сайту.

Таке адміністрування ресурсу забирає сили, час і нерви. Саме тому для полегшення праці рекомендується доручити цю роботу найманим працівникам. Існує безліч компаній, які допомагають обслуговувати і підтримувати сайт.

Підтримка Інтернет-магазину

Підтримка Інтернет-магазину чи інших проектів — це комплекс робіт щодо забезпечення нормального функціонування сайту, його своєчасної модернізації. Також це постійна робота над поліпшенням структури, виявленням та усуненням поточних помилок.

Що включає в себе підтримка сайту

Підтримка сайту включає:

1.     Технічні роботи, тобто проведення контролю за функціонуванням, захист від вірусів, налаштування модулів, а також підключення ПО, CMS.

2.     Графічне наповнення — розміщення інформації, наповнення текстами, додавання банерів, зображень, заповнення товарів.

3.     Доопрацювання функціоналу. Мається на увазі вдосконалення тих чи інших функцій, закладених розробником. Необхідно періодично перевіряти сайт на наявність помилок у коді. Крім того, сюди входить часткова зміна елементів дизайну. А також створення нових розділів і підгонка функціоналу під їх завдання.

При вході на ресурс може з’являтись повідомлення про помилку. Це означає, що наявні проблеми з хостингом або доменним ім’ям. Тому одна із функцій компаній по підтримці Інтернет-проєктів — отримати стабільно працюючий сайт.

Джерело : https://vsviti.com.ua/stats-tekhnichna-pidtrymka-internet-mahazynu-komu-doruchyty

На що впливає підтримка

Грамотний фахівець, який займається підтримкою Інтернет-магазину або компанія, укладаючи договір про надання послуг, беруть на себе зобов'язання забезпечити замовнику:

·        безперебійну роботу Інтернет-магазину;

·        своєчасне проведення оновлень CMS і модулів, контроль їх працездатності після апдейту;

·        виявлення та усунення помилок у разі їх виникнення;

·        забезпечення безпеки сайту, захист від вірусних атак;

·        додавання актуального контенту;

·        забезпечення інтеграції магазину з зовнішніми сервісами, для прискорення роботи, автоматизації процесу, посилення контролю роботи магазину;

·        забезпечення високої продуктивності сайту.

При необхідності поліпшення роботи ресурсу, програмісти можуть додати модулі, що забезпечують додаткові функції на сайті. З їх допомогою сайт стає зручнішим, кількість відвідувань збільшується. Так працюють всі професійні web-агентства. Компанії, що поставляють такі послуги, гарантують своїм замовникам, що при виникненні неполадок: зависанні сайту, вірусної атаки, інші проблеми, персонал фірми негайно починає технічний аудит для виявлення і усунення неполадок.

 Джерело : https://allretail.ua/ru/news/70682-chem-podderzhka-otlichaetsya-ot-soprovozhdeniy




Просування Інтернет-магазину

Скільки грошей вкладено в ваш сайт, Інтернет-магазин, вітрину? Скільки сил витрачено на придатний контент і наповнення товаром? Скільки часу і нервів з'їли дизайн і оформлення карток? Одним словом - це справа вашого життя, ваша душа - і чималий бюджет. Але є одне «але» - якщо не просувати сайт в Інтернет, про нього мало хто дізнається. Організувати релевантний потік клієнтів можна тільки в тому випадку, якщо ви регулярно займаєтеся просуванням.

Інтернет безмежний, його потенціал несе тисячі можливостей для будь-якого бізнесу. Тут є цільова аудиторія для всіх. Ви хочете залучити своїх покупців? Саме це і є - просування сайту. Буде просування - будуть і відвідувачі. А кожен відвідувач - це потенційний клієнт. Ваш клієнт, який несе до вас свої гроші.

Навіщо потрібне просування

Сайт без відвідувачів дорівнює порожньому місці. Ось чому його просування - не менш значуща складова успіху. Воно забезпечує:

·        зростання відвідуваності і приплив аудиторії;

·        збільшення продажів і прибутку;

·        зростання впізнаваності бренду;

·        підвищення довіри з боку аудиторії.

Все це - прямий шлях до успіху і росту матеріального добробуту. Адже заради цього ви затівали розробку, вірно? Тим більше зараз, коли більше 85% клієнтів приходять в мережі Інтернет втрачати таку можливість не можна.

 Джерело : https://interfax.com.ua/news/press-release/739496.html

Поширені методи просування

1.     Розкажіть про нього всім, особливо тим, кого добре знаєте, ­– друзям, родичам. Але не будьте занадто нав'язливі – посилання на ваш Інтернет-магазин, наприклад, у батьківському чаті може бути недоречним.

2.     Знайдіть партнерів. Просто тих, хто зможе розповісти про вас. Наприклад, ви продаєте чай і у вашому місті є продавець тортів – можна влаштувати взаємний піар або по-дружньому попросити розповісти про ваш Інтернет-магазин на їхніх сторінках. Повірте, тут ніхто не втратить – тільки набуде.

3.     Беріть участь у заходах. Щомісяця на просторах Інтернету проводяться різні тематичні конференції, лекції і навіть онлайн-вечірки. Станьте спонсором такої події, виділіть свою продукцію до призового фонду. Самі домовляйтеся із організаторами і у подарункові набори додавайте у тому числі візитівки з адресою Інтернет-магазину. У просуванні будь-які засоби ефективні, але вибирайте ті заходи, де ваш товар буде актуальним.

4.     Реклама. Безкоштовно розкрутити новий Інтернет-магазин не вийде. Якщо у вас окремий сайт, то контекстна реклама must have. Якщо бізнес-сторінка на торговому майданчику – тут просування включено у вартість онлайн-магазину.

Джерело : https://economics.segodnya.ua/ua/economics/business/kak-prodvigat-lyuboy-internet-magazin-1497209.html

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що таке хостинг і як правильно обрати

Як популяризувати власний сайт

Що таке вірус на сайті і наскільки він страшний