Підтримка та просування Інтернет магазину: все що варто знати
Бізнес починається з малого —
створення сайту. Однак, щоб проект окупився і став джерелом стабільного
прибутку, треба регулярно займатись його розвитком, в тому числі оновлювати
програмне забезпечення та модулі, а також копіювати бази даних і внутрішні файли
сайту.
Таке адміністрування ресурсу забирає
сили, час і нерви. Саме тому для полегшення праці рекомендується доручити цю
роботу найманим працівникам. Існує безліч компаній, які допомагають
обслуговувати і підтримувати сайт.
Підтримка Інтернет-магазину
Підтримка Інтернет-магазину чи
інших проектів — це комплекс робіт щодо забезпечення нормального функціонування
сайту, його своєчасної модернізації. Також це постійна робота над поліпшенням
структури, виявленням та усуненням поточних помилок.
Що включає в себе підтримка
сайту
Підтримка сайту включає:
1. Технічні роботи, тобто проведення
контролю за функціонуванням, захист від вірусів, налаштування модулів, а також
підключення ПО, CMS.
2. Графічне наповнення — розміщення
інформації, наповнення текстами, додавання банерів, зображень, заповнення
товарів.
3. Доопрацювання функціоналу. Мається на
увазі вдосконалення тих чи інших функцій, закладених розробником. Необхідно
періодично перевіряти сайт на наявність помилок у коді. Крім того, сюди входить
часткова зміна елементів дизайну. А також створення нових розділів і підгонка
функціоналу під їх завдання.
При вході на ресурс може з’являтись
повідомлення про помилку. Це означає, що наявні проблеми з хостингом або
доменним ім’ям. Тому одна із функцій компаній по підтримці Інтернет-проєктів —
отримати стабільно працюючий сайт.
Джерело : https://vsviti.com.ua/stats-tekhnichna-pidtrymka-internet-mahazynu-komu-doruchyty
На що впливає підтримка
Грамотний фахівець, який займається
підтримкою Інтернет-магазину або компанія, укладаючи договір про надання
послуг, беруть на себе зобов'язання забезпечити замовнику:
·
безперебійну
роботу Інтернет-магазину;
·
своєчасне
проведення оновлень CMS і модулів, контроль їх працездатності після апдейту;
·
виявлення
та усунення помилок у разі їх виникнення;
·
забезпечення
безпеки сайту, захист від вірусних атак;
·
додавання
актуального контенту;
·
забезпечення
інтеграції магазину з зовнішніми сервісами, для прискорення роботи,
автоматизації процесу, посилення контролю роботи магазину;
·
забезпечення
високої продуктивності сайту.
При необхідності поліпшення роботи
ресурсу, програмісти можуть додати модулі, що забезпечують додаткові функції на
сайті. З їх допомогою сайт стає зручнішим, кількість відвідувань збільшується.
Так працюють всі професійні web-агентства. Компанії, що поставляють такі
послуги, гарантують своїм замовникам, що при виникненні неполадок: зависанні
сайту, вірусної атаки, інші проблеми, персонал фірми негайно починає технічний
аудит для виявлення і усунення неполадок.
Просування Інтернет-магазину
Скільки грошей вкладено в ваш сайт, Інтернет-магазин,
вітрину? Скільки сил витрачено на придатний контент і наповнення товаром?
Скільки часу і нервів з'їли дизайн і оформлення карток? Одним словом - це
справа вашого життя, ваша душа - і чималий бюджет. Але є одне «але» - якщо не
просувати сайт в Інтернет, про нього мало хто дізнається. Організувати
релевантний потік клієнтів можна тільки в тому випадку, якщо ви регулярно
займаєтеся просуванням.
Інтернет безмежний, його потенціал
несе тисячі можливостей для будь-якого бізнесу. Тут є цільова аудиторія для
всіх. Ви хочете залучити своїх покупців? Саме це і є - просування сайту. Буде
просування - будуть і відвідувачі. А кожен відвідувач - це потенційний клієнт.
Ваш клієнт, який несе до вас свої гроші.
Навіщо потрібне просування
Сайт без відвідувачів дорівнює
порожньому місці. Ось чому його просування - не менш значуща складова успіху.
Воно забезпечує:
·
зростання
відвідуваності і приплив аудиторії;
·
збільшення
продажів і прибутку;
·
зростання
впізнаваності бренду;
·
підвищення
довіри з боку аудиторії.
Все це - прямий шлях до успіху і
росту матеріального добробуту. Адже заради цього ви затівали розробку, вірно?
Тим більше зараз, коли більше 85% клієнтів приходять в мережі Інтернет втрачати
таку можливість не можна.
Поширені методи просування
1. Розкажіть про нього всім, особливо
тим, кого добре знаєте, – друзям, родичам. Але не будьте занадто нав'язливі –
посилання на ваш Інтернет-магазин, наприклад, у батьківському чаті може бути
недоречним.
2. Знайдіть партнерів. Просто тих, хто
зможе розповісти про вас. Наприклад, ви продаєте чай і у вашому місті є
продавець тортів – можна влаштувати взаємний піар або по-дружньому попросити
розповісти про ваш Інтернет-магазин на їхніх сторінках. Повірте, тут ніхто не
втратить – тільки набуде.
3. Беріть участь у заходах. Щомісяця на
просторах Інтернету проводяться різні тематичні конференції, лекції і навіть
онлайн-вечірки. Станьте спонсором такої події, виділіть свою продукцію до
призового фонду. Самі домовляйтеся із організаторами і у подарункові набори
додавайте у тому числі візитівки з адресою Інтернет-магазину. У просуванні
будь-які засоби ефективні, але вибирайте ті заходи, де ваш товар буде
актуальним.
4. Реклама. Безкоштовно розкрутити новий
Інтернет-магазин не вийде. Якщо у вас окремий сайт, то контекстна реклама must
have. Якщо бізнес-сторінка на торговому майданчику – тут просування включено у вартість
онлайн-магазину.
Коментарі
Дописати коментар