Що таке технічна підтримка Інтернет-магазину і чи потрібна вона вам
Бізнес починається з малого — створення сайту. Однак, щоб проект окупився і став джерелом стабільного прибутку, треба регулярно займатись його розвитком, в тому числі оновлювати програмне забезпечення та модулі, а також копіювати бази даних і внутрішні файли сайту.
Таке адміністрування ресурсу забирає сили, час і нерви. Саме тому для полегшення праці рекомендується доручити цю роботу найманим працівникам. Існує безліч компаній, які допомагають обслуговувати і підтримувати сайт.
Що включає в себе підтримка сайту
Підтримка Інтернет-магазину чи інших проектів — це комплекс робіт щодо забезпечення нормального функціонування сайту, його своєчасної модернізації. Також це постійна робота над поліпшенням структури, виявленням та усуненням поточних помилок.
Підтримка сайту включає:
- Технічні роботи, тобто проведення контролю за функціонуванням, захист від вірусів, налаштування модулів, а також підключення ПО, CMS.
- Графічне наповнення — розміщення інформації, наповнення текстами, додавання банерів, зображень, заповнення товарів.
- Доопрацювання функціоналу. Мається на увазі вдосконалення тих чи інших функцій, закладених розробником. Необхідно періодично перевіряти сайт на наявність помилок у коді. Крім того, сюди входить часткова зміна елементів дизайну. А також створення нових розділів і підгонка функціоналу під їх завдання.
При вході на ресурс може з’являтись повідомлення про помилку. Це означає, що наявні проблеми з хостингом або доменним ім’ям. Тому одна із функцій компаній по підтримці Інтернет-проектів — отримати стабільно працюючий сайт.
Джерело : https://vsviti.com.ua/stats-tekhnichna-pidtrymka-internet-mahazynu-komu-doruchyty
Переваги та недоліки
Головний плюс технічної підтримки для власників сайтів в тому, що їм не потрібно витрачати час і нерви на вирішення технічних проблем. Вони передають ресурс під контроль надійного фахівця і можуть спокійно займатися розвитком бізнесу.
Якщо мова йде про Інтернет-магазин або інший проект, який стабільно генерує прибуток, він просто не може існувати без підтримки. Навіть найменшу проблему іноді не виходить вирішити без допомоги розробника.
Уявіть, що налаштували кампанії в контекстній рекламі, налагодили потік трафіку і спостерігаєте за тим, як росте конверсія і кількість замовлень. Через кілька годин заявки різко перестають надходити. В CRM немає нових даних, а системи аналітики не реєструють відвідування.
Виявляється, що сайт перестав працювати через підвищене навантаження. При розробці проекту замовник вибрав мінімальний тариф на хостингу з метою економії. Магазин був кілька годин недоступний для клієнтів. Підрахувати збитки складно, але зрозуміло, що від таких проблем можна захиститися.
Якщо заздалегідь поставити сайт на цілодобовий моніторинг і оперативно вирішувати проблеми, покупці залишаться задоволеними, а власник сайту збереже прибуток. Це тільки одна з можливих ситуацій, яка наочно показує, наскільки важлива технічна підтримка.
Переваги послуги:
- Постійний контроль. Сайт буде під надійним захистом у вихідні, і святкові дні.
- Гарантія працездатності ресурсу. Хостинг-провайдери не несуть відповідальність за проблеми, які не пов'язані з їх обладнанням. Технічний фахівець завжди на зв'язку і готовий допомогти.
- Необмежена масштабування. Під контролем досвідченого розробника можна переїхати на новий сервер, внести зміни в інфраструктуру проекту або змінити систему управління контентом.
- Надійне зберігання резервних копій. Резервні копії треба обов'язково тримати на іншому сервері або в хмарі. Фахівець допоможе орендувати хостинг для файлів, налаштує автоматичне створення резервних копій і буде перевіряти архіви на цілісність.
- Установка свіжих оновлень. Популярні CMS часто оновлюються і деякі апдейти треба встановлювати в обов'язковому порядку. Без знань і досвіду це завдання вирішити складно.
- Захист від вірусів. Якщо у сайту є стабільний пошуковий трафік, і він стає жертвою злому, відновити позиції і відвідуваність буде вкрай важко. Технічний фахівець допоможе закрити слабкі місця в захисті і вибудувати цифровий бар'єр від зловмисників.
- Оптимізація. Якщо сторінки довго завантажуються або перестають відкриватися при мінімальному навантаженні, ці проблеми треба оперативно вирішувати. Їх не можна залишати без уваги, тому що вони впливають на лояльність аудиторії.
- Оновлення контенту. Можна попросити співробітника поміняти фотографії або видалити старі статті.
Недоліки:
- Залежність від сторонніх фахівців. Працездатність і потенційний прибуток залежить від того, наскільки оперативно розробник помітить проблеми.
- Необхідність укладення договору. Якщо в угоді не будуть прописані всі умови, підрядник може відмовитися від співпраці.
- Зайві витрати. Нікому не хочеться платити зайві гроші, але у випадку з технічною підтримкою вони повністю окупаються захистом проекту від критичних проблем.
Джерело : https://liquidhub.ru/blogs/blog/podderzhka-saytov
Вартість та перелік робіт
Знаючи все про обслуговування сайтів, як відбувається і куди звертатися за допомогою, потрібно враховувати і фінансові витрати. На кінцеву вартість впливає багато факторів. Головними з них вважаються тимчасові витрати, тобто скільки часу фахівець провів за роботою, а також кількість запитів. Ще на ціну може впливати:
- частота оновлення та вид інформації;
- тип платформи;
- побажання замовника.
Для точної оцінки необхідних робіт слід поговорити з фахівцями, обговоривши з ними деталі роботи. Після цього менеджери веб-студій призначають індивідуальну вартість, яка зазвичай вноситься одноразово. Про сторонню підтримку сайту необхідно подумати ще до його створення, щоб зрозуміти, в яку digital-фірму краще звернутися. Всі вони надають послуги за кількома напрямками.
Технічна. Забезпечує безпеку і стабільну роботу ресурсу.
Маркетингова. Стежить за оновленнями пошукових алгоритмів і вносить відповідні поправки для потрапляння сайту на більш високі становища у видачі.
Графічна. Створює індивідуальний дизайн, шрифти, банери, кнопки і інші візуальні компоненти, щоб поліпшити наповнення блогу.
Оновлення. Має на увазі розміщення актуального контенту, верстку нових сторінок і розширення тематичної бази.
Етапи техобслуговування сайтів займають багато часу. Якщо цим займається не програміст, то може виникнути маса помилок і недопрацювань, які буде складно виправити. Набагато ефективніше довірити престиж компанії справжнім фахівцям, які знаються на всіх тонкощах.
Коментарі
Дописати коментар