Що таке технічна підтримка Інтернет-магазину і чи потрібна вона вам

Бізнес починається з малого — створення сайту. Однак, щоб проект окупився і став джерелом стабільного прибутку, треба регулярно займатись його розвитком, в тому числі оновлювати програмне забезпечення та модулі, а також копіювати бази даних і внутрішні файли сайту.

Таке адміністрування ресурсу забирає сили, час і нерви. Саме тому для полегшення праці рекомендується доручити цю роботу найманим працівникам. Існує безліч компаній, які допомагають обслуговувати і підтримувати сайт.

Що включає в себе підтримка сайту

Підтримка Інтернет-магазину чи інших проектів — це комплекс робіт щодо забезпечення нормального функціонування сайту, його своєчасної модернізації. Також це постійна робота над поліпшенням структури, виявленням та усуненням поточних помилок.

Підтримка сайту включає:

  1. Технічні роботи, тобто проведення контролю за функціонуванням, захист від вірусів, налаштування модулів, а також підключення ПО, CMS.
  2. Графічне наповнення — розміщення інформації, наповнення текстами, додавання банерів, зображень, заповнення товарів.
  3. Доопрацювання функціоналу. Мається на увазі вдосконалення тих чи інших функцій, закладених розробником. Необхідно періодично перевіряти сайт на наявність помилок у коді. Крім того, сюди входить часткова зміна елементів дизайну. А також створення нових розділів і підгонка функціоналу під їх завдання.

При вході на ресурс може з’являтись повідомлення про помилку. Це означає, що наявні проблеми з хостингом або доменним ім’ям. Тому одна із функцій компаній по підтримці Інтернет-проектів — отримати стабільно працюючий сайт.

Джерело : https://vsviti.com.ua/stats-tekhnichna-pidtrymka-internet-mahazynu-komu-doruchyty

Переваги та недоліки

Головний плюс технічної підтримки для власників сайтів в тому, що їм не потрібно витрачати час і нерви на вирішення технічних проблем. Вони передають ресурс під контроль надійного фахівця і можуть спокійно займатися розвитком бізнесу.

Якщо мова йде про Інтернет-магазин або інший проект, який стабільно генерує прибуток, він просто не може існувати без підтримки. Навіть найменшу проблему іноді не виходить вирішити без допомоги розробника.

Уявіть, що налаштували кампанії в контекстній рекламі, налагодили потік трафіку і спостерігаєте за тим, як росте конверсія і кількість замовлень. Через кілька годин заявки різко перестають надходити. В CRM немає нових даних, а системи аналітики не реєструють відвідування.

Виявляється, що сайт перестав працювати через підвищене навантаження. При розробці проекту замовник вибрав мінімальний тариф на хостингу з метою економії. Магазин був кілька годин недоступний для клієнтів. Підрахувати збитки складно, але зрозуміло, що від таких проблем можна захиститися.

Якщо заздалегідь поставити сайт на цілодобовий моніторинг і оперативно вирішувати проблеми, покупці залишаться задоволеними, а власник сайту збереже прибуток. Це тільки одна з можливих ситуацій, яка наочно показує, наскільки важлива технічна підтримка.

Переваги послуги:

  1. Постійний контроль. Сайт буде під надійним захистом у вихідні, і святкові дні.
  2. Гарантія працездатності ресурсу. Хостинг-провайдери не несуть відповідальність за проблеми, які не пов'язані з їх обладнанням. Технічний фахівець завжди на зв'язку і готовий допомогти.
  3. Необмежена масштабування. Під контролем досвідченого розробника можна переїхати на новий сервер, внести зміни в інфраструктуру проекту або змінити систему управління контентом.
  4. Надійне зберігання резервних копій. Резервні копії треба обов'язково тримати на іншому сервері або в хмарі. Фахівець допоможе орендувати хостинг для файлів, налаштує автоматичне створення резервних копій і буде перевіряти архіви на цілісність.
  5. Установка свіжих оновлень. Популярні CMS часто оновлюються і деякі апдейти треба встановлювати в обов'язковому порядку. Без знань і досвіду це завдання вирішити складно.
  6. Захист від вірусів. Якщо у сайту є стабільний пошуковий трафік, і він стає жертвою злому, відновити позиції і відвідуваність буде вкрай важко. Технічний фахівець допоможе закрити слабкі місця в захисті і вибудувати цифровий бар'єр від зловмисників.
  7. Оптимізація. Якщо сторінки довго завантажуються або перестають відкриватися при мінімальному навантаженні, ці проблеми треба оперативно вирішувати. Їх не можна залишати без уваги, тому що вони впливають на лояльність аудиторії.
  8. Оновлення контенту. Можна попросити співробітника поміняти фотографії або видалити старі статті.

Недоліки:

  1. Залежність від сторонніх фахівців. Працездатність і потенційний прибуток залежить від того, наскільки оперативно розробник помітить проблеми.
  2. Необхідність укладення договору. Якщо в угоді не будуть прописані всі умови, підрядник може відмовитися від співпраці.
  3. Зайві витрати. Нікому не хочеться платити зайві гроші, але у випадку з технічною підтримкою вони повністю окупаються захистом проекту від критичних проблем.

Джерело : https://liquidhub.ru/blogs/blog/podderzhka-saytov



Вартість  та перелік робіт

Знаючи все про обслуговування сайтів, як відбувається і куди звертатися за допомогою, потрібно враховувати і фінансові витрати. На кінцеву вартість впливає багато факторів. Головними з них вважаються тимчасові витрати, тобто скільки часу фахівець провів за роботою, а також кількість запитів. Ще на ціну може впливати:

  • частота оновлення та вид інформації;
  • тип платформи;
  • побажання замовника.

Для точної оцінки необхідних робіт слід поговорити з фахівцями, обговоривши з ними деталі роботи. Після цього менеджери веб-студій призначають індивідуальну вартість, яка зазвичай вноситься одноразово. Про сторонню підтримку сайту необхідно подумати ще до його створення, щоб зрозуміти, в яку digital-фірму краще звернутися. Всі вони надають послуги за кількома напрямками.

Технічна. Забезпечує безпеку і стабільну роботу ресурсу.

Маркетингова. Стежить за оновленнями пошукових алгоритмів і вносить відповідні поправки для потрапляння сайту на більш високі становища у видачі.

Графічна. Створює індивідуальний дизайн, шрифти, банери, кнопки і інші візуальні компоненти, щоб поліпшити наповнення блогу.

Оновлення. Має на увазі розміщення актуального контенту, верстку нових сторінок і розширення тематичної бази.

Етапи техобслуговування сайтів займають багато часу. Якщо цим займається не програміст, то може виникнути маса помилок і недопрацювань, які буде складно виправити. Набагато ефективніше довірити престиж компанії справжнім фахівцям, які знаються на всіх тонкощах.

Джерело : http://digitrode.ru/catalog17/3638-zachem-nuzhno-tehnicheskoe-obsluzhivanie-saytov-i-chto-v-nego-vhodit.html 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що таке хостинг і як правильно обрати

Як популяризувати власний сайт

Що таке вірус на сайті і наскільки він страшний