Як правильно оформити кошик Інтернет-магазину

Якщо вам потрібно збільшити середній чек в Інтернет-магазині, то одне з найбільш простих і логічних рішень, які приходять в голову, — це створення онлайн-кошика для покупця. З її допомогою людина зможе придбати не один товар, а відразу кілька за раз. Рішення здається банальним, однак, багато підприємців досі не прийшли до нього.

В будь-якому більш-менш великому звичайному магазині відвідувачу на вході пропонується спеціальна тара, куди він зможе складати свої покупки. Ще в ХХ ст. це рішення було введено для клієнтів не тільки для зручності перенесення товарів, але й для стимулювання здійснення як можна більшого числа покупок. Погодьтеся, як-то нерозумно зайти в магазин, взяти кошик і переносити в ній одну маленьку пачку чіпсів? Обов’язково, так чи інакше, докинеш чого-небудь запити.

Приблизно таким же чином діє і кошик в Інтернет-магазині. Вона значно спрощує процес придбання кількох товарних позицій і збільшує середній чек. Зрозуміло, фактор «тиску» на покупця істотно нижче в порівнянні з офлайн-точками за рахунок відсутності фізичної необхідності переносити товар і ходити з порожньою тарою перед іншими людьми, проте, він все ж таки присутній.

Джерело: http://savelink.org.ua/yak-zrobiti-korzinu-na-sajti-internet-magazinu-i-zbilshiti-serednij-chek/

Ключові правила оформлення кошика

Від якості реалізації кошика залежить ймовірність покупки в Інтернет-магазині. Якщо не приділите йому достатньо уваги, будете втрачати клієнтів на останньому етапі воронки продажів.

Саме в кошику є ризик підштовхнути користувача до відмови від покупки або видалення спонтанно доданих позицій.

Щоби знизити кількість «покинутих» кошиків, розглянемо 5 правил під час розробки Інтернет-магазинів.

  1. Правильно називаємо кнопку та оформлюємо ярлик

Кнопку додавання товарів у кошик потрібно зробити основою інтерфейсу онлайн-магазину. Її треба розробляти за такими правилами:

простий дизайн, зрозумілий шрифт, контрастність для залучення уваги;

природна назва – відбиття цільової дії відвідувача;

розташування в каталозі та на сторінці кожної товарної позиції;

реакція на натискання – поява повідомлення про додавання продукту.

Яскравий приклад помилок на цьому етапі – заміна кнопки додавання продукту значком «+» або його аналогами. Відвідувач не буде обтяжувати себе, шукати схему придбання товару, а просто піде із сайту до конкурентів.

Цю особливість треба враховувати і під час оформлення ярлика кошика. Тут не потрібна креативність. Користувачі звикли до певних символів. Стандартна позначка, що доступна на кожній сторінці ресурсу і скрізь одна й та сама, допоможе підвищити продажі.

  1. Розміщуємо потрібні клієнтові відомості в кошику

Після переходу до кошику покупець має бачити перелік обраних товарів. Але простий список позицій може підштовхнути до відмови.

У кошику користувачеві повинно бути все інтуїтивно зрозуміло: чіткі зображення товарів, назви, короткі і ємні описи, вибрана кількість із можливістю зміни на льоту. Усі позиції мають містити посилання на картки товарів.

Не треба забувати й про наявність кнопок видалення конкретних позицій. Їх розташовують так, щоби виключити ймовірність випадкового натискання.

  1. Прибираємо приховані доплати

По-перше, остаточна ціна має перераховуватися на льоту: якщо покупець змінив спосіб оплати, кількість і перелік покупок, доставку, застосував купон, вартість «до сплати» відразу оновлюється.

По-друге, під час перевірки й підтвердження замовлення користувач не мусить стикатися з додатковими витратами й невідповідністю загальної вартості замовлення переліку товарів і послуг у кошику. Покупці відмовляються від оплати в разі виявлення відомостей про непередбачені витрати.

Основна проблема для власника проєкту зводиться до необхідності передачі інформації про ціну доставки. Якщо можливо ці відомості варто повідомляти клієнту завчасно. Маркетологи рекомендують робити це на етапі вибору товарів і додавання їх до кошику.

  1. Усуваємо обов’язкову реєстрацію клієнтів

Якщо процес додавання товарів до кошика переривається повідомленням про необхідність проходження реєстрації, 25 % користувачів просто залишають Інтернет-магазин.

Треба передбачити можливість оформлення замовлення без окремої процедури реєстрації та авторизації. В цей же час автоматично створюється обліковий запис користувача, про що надсилається повідомлення на наданий e-mail або телефон з описом усіх бонусів і «плюшок», які він здобуває з реєстрацією.

Альтернативно можна налаштувати реєстрацію/авторизацію через соцмережі.

  1. Оптимізуємо форму для заповнення в кошику

Скорочення і спрощення форм – одне з основних завдань власника Інтернет-магазину. Відмовтеся від багатосторінкових форм із безглуздими кліками по кнопках на кшталт «Далі». Під час оформлення замовлення покупець має бачити мінімальне число виключно необхідних для відправлення товару полів.

До цього ж потрібно максимально спростити введення інформації впровадженням автозаповнення полів, можливості вибору населеного пункту тощо. Не змушуйте користувача вводити номери телефонів із пробілами, без першої цифри або дописувати плюсик на початку. Використовуйте маски для отримання потрібного формату.

Рекомендуємо відмовитися від автоматично проставлених галочок із погодженнями на отримання розсилки, придбання супутніх послуг, завантаження будь-якого софта. Якщо необхідно, клієнт позначить ці поля самостійно, а нав’язування пропозицій знизить лояльність до компанії.

Загалом, чим простіше, тим краще. Не змушуйте користувача замислюватися над наступним кроком і не відривайте від цільової дії.

Джерело:https://ua.interfax.com.ua/news/press-release/671385.html

Типові помилки при створенні кошика

Кошик - не найскладніша сторінка сайту. Проте при її проектуванні допускають ряд прикрих помилок. Про них корисно знати кожному, хто розвиває свій чи клієнтський Інтернет-магазин.

1.Зображення відсутнє

Заголовок на зразок «Набір меблів Прованс комплектація 7» про щось говорить хіба що продавцеві меблів. Для покупця це просто набір слів - йому потрібно зображення. Не змушуйте покупця переходити в картку товару, щоб переконатися, що він все правильно замовив. Хто знає, раптом він не повернеться?

2.Проблеми з дизайном

Зазвичай кошик Інтернет-магазину успадковує дизайн сайту. Якщо він застарів, допоможе тільки редизайн. Проте трапляються й промахи в дизайні самого кошика: дрібний шрифт і зображення, відсутність контрасту з фоном, нагромадження непотрібних елементів і т.д. Переконайтеся, що вміст кошика добре помітно на загальному тлі, немає відволікаючих елементів і т.д.

3.Технічні помилки

Таких помилок взагалі не повинно бути. Всі вони усуваються на етапі тестування і налагодження сайту. Але все ж вони трапляються.

Наприклад, може бути не заповнений заголовок стовпця таблиці. Через це незрозуміло, що за значення наведено в ній.

Буває, що при використанні англомовних шаблонів не змінюють назви кнопок. Добре якщо людина розуміє, що означає «UPDATE CART». А якщо ні? На такі моменти потрібно звертати увагу.

4.Немає можливості змінити кількість товару

Здавалося б, простий і очевидний функціонал, але не завжди він є. В результаті людині для зміни кількості товару потрібно видалити його з кошика Інтернет-магазину, повернутися в картку товару і заново додати потрібну позицію.

Джерело: https://blog.cybermarketing.ru/kak-pravilno-oformit-korzinu-internet-magazina/

5.Кошик розташований не там, де очікує побачити його покупець

Хочете виділитися серед конкурентів? Ризикнули розмістити кошик в сайдбарі або зробили його плаваючим внизу праворуч? Можливо, ви перестаралися, адже покупці шукають звичний значок в звичному місці - правому верхньому куті.

6.Очищення кошика робить його абсолютно порожнім

Для користувача обов'язково повинні залишатися якісь коментарі, інструкції, які спонукають до дії, підказки, блоки з популярними, схожими і переглянутими товарами.

7.Наведення курсору на значок «кошик» не демонструє список вже обраних товарів і суму замовлення

На вашому сайті не демонструє, а у конкурентів ця можливість реалізована, відволікатися і повертатися в інтерфейс не потрібно. Чому б покупцеві не піти туди, де простіше і зручніше?

8.Подвійне натискання кнопки «Купити» подвоює позиції в кошику або скасовує додавання товару

Помилкові повторні натискання, через які товар випадає зі списку, - очевидний промах. Така робота сайту, коли покупцеві доводиться шукати, як видалити зі списку зайвий продукт, теж несе більше шкоди, ніж користі.

9.Відсутність переліку платіжних систем на видному місці в Інтернет-магазині

Якщо користувач розраховує на певні умови оплати, а в момент оформлення покупки розуміє, що вони йому не доступні, реакція його, ймовірно, буде достатньо негативною, щоб припинити будь-яку взаємодія з Інтернет-магазином.

10.Усередині кошика маса зайвої інформації 

Назви, ціни, кількості та посилання на картку товару, як правило, абсолютно достатньо. Уже в ній можна знайти інші дані - докладний опис, характеристики, відгуки та т.д. Не слід напружувати клієнта великою кількістю інформації, нехай зосередиться на покупці.

Джерело: https://redchameleon.com.ua/articles/25-promakhov-oformleniya-korziny/

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що таке хостинг і як правильно обрати

Як популяризувати власний сайт

Що таке вірус на сайті і наскільки він страшний